Toimitusehdot
Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen summa,
toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Kuitti (sis alv) toimitaan sinulle sähköpostiin.
Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Mikäli keskeytät tilauksen teon ja tilauksen status jää keskeneräiseksi tai peruutetuksi eikä maksua ole suoritettu, katsomme tilauksen peruutetuksi emmekä toimita tilauksen tuotteita.
Halutessasi tilata keskeytyneen tilauksen tuotteet, tee kokonaan uusi tilaus.
Maksutavat
Paytrail:
Paytrailin kautta maksuvaihtoehdot: lasku, osamaksu sekä verkkopankkimaksut Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Valittuasi maksutavan, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Paytrail Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa! Verkkomaksusta ei veloiteta asiaakkaalta ylimääräisiä kuluja.
PayPal
Toimitus
Voit valita seuraavista toimitusvaihtoehdoista sinulle sopivimman kassalla.
Kirje 5€ - toimitetaan suoraan kotiisi postilaatikkoon. Huomioithan että postin jakelu voi kestää jopa 10 jakelupäivää ja sen että postia ei, alueestasi riippuen jaeta kaikkina arkipäivinä.
Pikkupaketti 6.90€ - seurantakoodillinen lähetys, toimitetaan suoraan postiluukkuussi.
ILMAINEN TOIMITUS yli 80€ ostoksille
Palautusehdot
Asiakkaalla on oikeus palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen palautusoikeus 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia.
Halutessasi palauttaa tuotteita, ota aina ensin yhteys verkkokauppaan aspa(at)minta.fi niin lähetämme sinulle ajantasaiset palautusohjeet vastauksena sähköpostiisi.
Verkkokauppatilausten palauttaminen on aina asiakkaan omalla vastuulla ja asiakakas vastaa palautuskuluista.
Maksamasi suoritus palautetaan kokonaisuudessaa, lukuunottamatta mahdollisia ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet valitsemastasi muusta kuin verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimitustavasta tai siitä että tuotetta on selvästi käytetty, jolloin tuotteen arvonalennus vähennetään palautettavasta summasta.
Mikäli tilaus on ollut rahtivapaa ja osa-palautuksen jälkeen rahtivapausraja ei enää täyty, vähenämme palautettavasta summasta maksamamme rahtikulut 6.90€.
Kustomoiduissa tuotteissa ei ole palautusoikeutta, sillä koru on valmistettu juuri sinulle.
Verkkokaupallamme on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on
toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi
osoitteeseen aspa(at)minta.fi
Huomioithan kuitenkin että joskus postilla on ruuhkaa ja silloin toimitukset voivat venyä pitkiksi, me emme pysty vaikuttamaan postin kulkuun. Seurattava lähetys on nopeampi kun tavallinen kirje.
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivänsisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on
tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan
tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
by Minta käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
by Minta ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.