Toimitusmaksu alk. 4.90€

Toimitusehdot

by Mintan verkkokaupan tuotteita myy HassunHauska korut y-tunnus 1876455-1

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen summa,
toimituskulut sekä tilatut tuotteet.
Kuitti (sis alv) toimitaan sinulle sähköpostiin.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Mikäli keskeytät tilauksen teon ja tilauksen status jää keskeneräiseksi tai peruutetuksi eikä maksua ole suoritettu, katsomme tilauksen peruutetuksi emmekä toimita tilauksen tuotteita.
Halutessasi tilata keskeytyneen tilauksen tuotteet, tee kokonaan uusi tilaus.


Maksutavat

Paytrail:

Paytrailin kautta maksuvaihtoehdot: lasku, osamaksu sekä verkkopankkimaksut Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Valittuasi maksutavan, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Paytrail Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa! Verkkomaksusta ei veloiteta asiaakkaalta ylimääräisiä kuluja.

PayPal


Toimitus

HUOM!  Heinä- sekä elokuussa tilausten käsittelyaika 3 - 5 arkipäivää.

Voit valita seuraavista toimitusvaihtoehdoista sinulle sopivimman kassalla.

Kirje 4.90€ - toimitetaan suoraan kotiisi postilaatikkoon. Huomioithan että postin jakelu voi kestää jopa 10 päivää.

XXS-paketti 5.90€ - seurantakoodillinen lähetys


Palautusehdot

Asiakkaalla on oikeus palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet.
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen palautusoikeus 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömi ja myyntikuntoisia. 

Halutessasi palauttaa tuotteita, ota aina ensin yhteys verkkokauppaan aspa(at)minta.fi niin lähetämme sinulle ajantasaiset palautusohjeet vastauksena sähköpostiisi.

Verkkokauppatilausten palauttaminen on aina asiakkaan omalla vastuulla ja asiakakas vastaa palautuskuluista.

Maksamasi suoritus palautetaan kokonaisuudessaa, lukuunottamatta mahdollisia ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet valitsemastasi muusta kuin verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimitustavasta tai siitä että tuottetta on selvästi käytetty, jolloin tuotteen arvonalennus vähennetään palautettavasta summasta. 

Kustomoiduissa tuotteissa ei ole palautusoikeutta, sillä koru on valmistettu juuri sinulle.

Verkkokaupallamme on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme teitä olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta:

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on
toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi
osoitteeseen aspa(at)minta.fi

Huomioithan kuitenkin että joskus postilla on ruuhkaa ja silloin toimitukset voivat venyä pitkiksi, me emme pysty vaikuttamaan postin kulkuun. Seurattava lähetys on nopeampi kun tavallinen kirje.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivänsisällä tuotteen vastaanottamisesta.  Jos paketti on vioittunut postissa, on
tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan
tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
by Minta käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

by Minta ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista.

Lahjakortti